3.7

3.7

כאן הפסקה הארוכה – והסבוכה – שבספר. לפי בובר הדרכים הרוחניות שדוגלות ברוחניות שבתוך האדם הן מוטעות. הן לוקחות את העולם כדימוי ומכניסות אותו לתוך האדם, ובכך מתעלמים מהמפגש הממשי עם העולם. גם עם מקור השיטות במפגש ממשי, של ישו בבשורה על פי יוחנן, ובבודהה, הן מאבדות את דרכן בשיטות של מדיטציה. לבובר הייתה הבנה מסוימת לגבי המדיטציה הבודהיסטית, שהוא מעמיד מול המדיטציה הנוצרית. מומחים בדבר יכולים לחלוק על הבנתו, הבנה מערבית של תחילת המאה העשרים.
המדיטציה באיסלם לא זכתה לדיון כאן, מומחים בתחום מוזמנים להתייחס.

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s